Корисні поради клієнтам

Питання відповіді

Тут ви знайдете відповіді на запитання, що часто ставляться від наших клієнтів. Питання розділені на теми для вашої зручності. Якщо ви не знайдете відповіді на ваше запитання, зателефонуйте або напишіть нам.
Який графік роботи Агентства Безпеки «ЗЕВС»?
Пульт централізованого охоронно-пожежного спостереження АБ "ЗЕВС" працює 24/7. Наш офіс розташований за адресою вул. Велика Арнаутська 93 та працює з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00.
Що мені варто зробити, якщо злочинці змушують мене ввести код, щоб вимкнути сигналізацію?
При підключенні охоронної сигналізації Вам видається 2 коди. Базовий Ви використовуєте кожен день і додатковий, так званий пароль під примусом, саме для таких ситуацій. Ви вводите пароль під примусом, і охоронна сигналізація поводитиметься так, ніби ви її відключили. При цьому до вас екстрено виїде Група Швидкого Реагування в посиленому складі, яку неможливо буде скасувати.
У нашому районі часто вимикають світло. Як це впливає на роботу охоронної сигналізації?
Устаткування, яке ми встановлюємо, має резервне джерело живлення. Місткості акумулятора, в залежності від його виду, вистачить на 10-48 годин безперервної роботи. Дротові системи зазвичай споживають більше енергії, бездротові – менше. Час повного заряджання акумулятора становить 72 години.
Чи реагує сигналізація на свійських тварин?
Наші спеціалісти, при настроюванні охоронної системи, беруть до уваги проживання в квартирі або будинку кішки або собаки, щоб запобігти спрацюванню датчиків на домашніх тваринах. Правильно підібрані та налаштовані датчики сигналізації не спрацьовуватимуть на тваринах якщо ті знаходяться на висоті до 40 см від рівня статі. Якщо у тварин є можливість піднятися вище, ми рекомендуємо закривати вихованців у кімнатах, де не встановлені датчики руху. Це допоможе вам уникнути помилкових викликів при їх пересуванні на об'єкті, що охороняється.
Які дії вдасться АБ «ЗЕВС» якщо сигналізація спрацює в момент, коли я не перебуватиму вдома або мій телефон буде поза зоною доступу?
При укладанні договору Ви заповнюєте анкету, в якій вказуєте довірених осіб та виставляєте їхню пріоритетність. Це люди (від одного до шести), які можуть допомогти нам у роботі, якщо ви не доступні. Коли на пульт централізованого охоронно-пожежного спостереження (ПЦН) надходить сигнал тривоги, Група Швидкого Реагування (ГБР) моментально виїжджає на об'єкт для огляду, щоб переконатися у відсутності проникнення. У цей час оператор дзвонить власнику об'єкта. Якщо не може з ним зв'язатися, дзвонить зазначеним довіреним особам згідно зі списком пріоритетності. Якщо, по прибуттю, ГБР виявляють сліди злому (відкриті, розбиті або зламані двері та вікна), бійці «ЗЕВС» перекривають всі входи і виходи з об'єкта, що охороняється, і викликають поліцію. Які дії зробити Групі Швидкого реагування далі, вирішуватиме ваша довірена особа. Для ефективної взаємодії нашого агентства з вашими довіреними особами попередьте їх заздалегідь про те, що Ви їх внесли до списку і подбайте про те, щоб у них були ключі від об'єкта.
Як впливають затори на дорогах на прибуття Груп Швидкого Реагування на тривогу?
Екіпажі Груп Швидкого Реагування розподілені містом так, щоб перекрити всі райони та забезпечити оперативне прибуття на об'єкт. При надходженні сигналу тривоги на пульт охорони оператори аналізують найкоротший маршрут і відправляють найближчу групу, за адресою виникнення тривоги. Також, окрім основної групи, на кожну тривогу вирушає другий - страховий екіпаж.
Чи можу я отримувати звіти про те, що відбувається на моєму об'єкті, коли мене там немає?
АБ «ЗЕВС» може надати звіт за певний період, в якому Ви можете побачити дати та час постановки та зняття об'єкта з охорони. Також ви можете активувати опцію "СМС-повідомлення" та отримувати повідомлення на свій телефон щоразу, коли об'єкт знято або поставлено на сигналізацію.
Яку зброю мають бійці Групи Швидкого Реагування, коли приїжджають на тривогу?
Бійці Груп Швидкого Реагування «ЗЕВС» приїжджають у повному екіпіруванні та оснащені спецзасобами, до яких входять: бронежилет, нагрудна камера, палиця, наручники, травматичний пістолет.
Якщо я поставлю об'єкт у вас під охорону, мені потрібно залишити дублікат ключів від нього?
Все залежить від типу об'єкта, що охороняється. Якщо у Вас квартира, то необхідно забезпечити ГБР ключем від парадної, щоб група могла потрапити до дверей об'єкта, що охороняється. Якщо це приватний будинок, необхідний ключ від хвіртки або воріт. Ключі безпосередньо від житла нам не потрібні. У разі надходження сигналу тривоги, Група Швидкого Реагування прибуде на об'єкт і вживе всіх необхідних заходів для взяття ситуації під контроль.
Як я можу сплатити за послуги охорони АБ «ЗЕВС»?
1 – у будь-якому відділенні будь-якого банку України за реквізитами на останній сторінці договору. У призначенні платежу потрібно вказати № договору та ПІБ людини, на яку оформлений договір;
2 - у вашому інтернет-банкінгу. Вводьте всі наші реквізити вручну (у списку організацій ми не зареєстровані та можливі помилки). Призначення платежу: № договору та ПІБ;
3 – у нашому офісі. Ви можете оплатити послуги фізично та отримати квитанцію про оплату.
Я отримаю знижку при оплаті за рік уперед?
Так, у нас діє на постійній основі акція – знижка 10% за одноразової оплати за рік уперед. Акція діє лише за умови, що за вами не рахуються заборгованості.
Що включає абонентська плата?
- спостереження за об'єктом, що охороняється 24 години на добу, 7 днів на тиждень;
- технічна підтримка та обслуговування 24/7;
- Оперативні виїзди груп швидкого реагування, при надходженні тривоги.
Чому варто вибрати саме АБ «ЗЕВС»?
- надійний захист 24/7;
- оперативність прибуття;
- надійні бійці ДБР, які проходять підготовку за системою тактико-спеціальної та фізичної підготовки, та мають право на носіння та використання спецзасобів;
- найсучасніший автопарк серед охоронних структур - потужні, надійні позашляховики Toyota Sequoia;
- власний пульт централізованого охоронно-пожежного спостереження, оснащений технікою останнього покоління;
- свій власний бійцівський клуб "ЗЕВС", де співробітники ДБР проходять спеціальну підготовку.
Я вже охороняюся в іншій компанії, чи можу я перейти на обслуговування до вас?
Звичайно можете. Все, що потрібно зробити, це розірвати договір з охоронною компанією, в якій обслуговуєтесь зараз, а наші фахівці підключать Вас до нашого пульта централізованого охоронно-пожежного спостереження абсолютно безкоштовно.
Чи можливе зупинення охоронних послуг без розірвання договору?
Можливо. Для призупинення охоронних послуг та нарахування абонентської плати Вам необхідно написати заяву про "заморожування" послуг із зазначенням періоду призупинення. Коли ви захочете відновити послуги, Ви просто напишіть заяву про відновлення цієї послуги. Більш детальну інформацію вам нададуть за телефоном (048) 738-77-77.
За скільки часу встановлюється охоронна сигналізація?
Установка базового комплекту охоронного обладнання займає в середньому 40 хвилин. За цей час технічні фахівці встановлять обладнання, перевірять на працездатність та дадуть відповіді на всілякі питання щодо охоронної сигналізації.
Я можу замовити додаткове охоронне обладнання після підписання договору?
Так можете. При знайомстві з об'єктом наші інженери завжди аналізують всі ризики та розробляють комплексне рішення охоронної системи. Якщо через деякий час Ви захочете доповнити її новими датчиками, або захочете підключити додаткові послуги нашого агентства безпеки, то Ви зможете це зробити, підписавши додаток до договору.
Які канали зв'язку використовуються між охоронною системою на об'єкті та пультом централізованого охоронно-пожежного спостереження?
- Радіо - у нас власний високочастотний виділений радіоканал;
- GSM/GPRS - канал оператора мобільного зв'язку;
- Телефон;
- Інтернет – для цього об'єкт має бути підключений до Інтернету.
Чи можливо знешкодити охоронну систему глушилкою зв'язку?
Охоронна сигналізація, яку ми встановлюємо на об'єктах, безперервно надсилає тестові повідомлення на пульт охоронно-пожежного спостереження. Призупинення отримання цих повідомлень сигналізує на сполох і до Вас виїде Група Швидкого Реагування.
Яку відповідальність ви несете за об'єкт, який охороняєте?
АБ "ЗЕВС" несе матеріальну відповідальність за об'єкти, які охороняє. Розмір та умови застосування та виплати матеріальної відповідальності детально прописані у договорі про надання охоронних послуг.
Як часто протягом року може змінитися вартість охоронних послуг?
Вартість охоронних послуг фіксується у договорі на 1 рік. Тобто протягом 12 місяців вартість ніяк не зміниться.
Які документи потрібні для підписання договору для фізичних осіб?
- копії ідентифікаційного коду та паспорта;
- правовстановлюючі документи на об'єкт, що охороняється (договір купівлі-продажу, технічний паспорт).
Які документи потрібні для підписання договору для юридичних осіб?
- документи, що підтверджують право власності на охоронний об'єкт або право ним користування;
- свідоцтво про держреєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або довідку з податкової про взяття на облік (за відсутності свідоцтва);
- довідку про включення суб'єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру організацій та підприємств України.

Поставте своє питання!

СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ!ПРОВЕДЕМО ПЕРСОНАЛЬНИЙ АУДИТ БЕЗПЕКИ ВАШОЇ НЕРУХОМОСТІ

Замовте безкоштовний аудит безпеки квартири, будинку чи бізнесу.

*заповнюючи та надсилаючи цю форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності